Likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w siedzibach Urzędu Miejskiego w Skoczowie
Celem projektu była eliminacja barier w dostępności architektonicznej, informacyjnej oraz komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami w siedzibach Urzędu Miejskiego w Skoczowie. Realizacja zadania obejmowała między innymi:
- zakup tablic przydrzwiowych z oznaczeniem biur, z pleksi do wymiennej informacji, w tym w języku Braille’a,
- zakup tyflomap,
- zakup aplikacja dla osób niepełnosprawnych (ze szczególnym uwzględnieniem dysfunkcji wzroku),
- zakup wolnostojącej tablicy informacyjnej typu „lightbox”,
- wykonanie filmu o urzędzie - tekst ETR tłumaczony na PJM.
Termin realizacji projektu: październik-grudzień 2023 r.
Koszty projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie:
Całkowity koszt zadania: 86.896,21 zł
Dofinansowanie: 69.516,96 zł
Wkład własny: 17.379,25 zł