Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Środowiska Rynek 3, 43-430 Skoczów.
1. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie i staż pracy na podstawie umowy o pracę:
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,
- wykształcenie wyższe (staż pracy niewymagany),
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) dobra znajomość przepisów:
a) ustawy o odpadach,
b) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
c) ustawy o ochronie zwierząt,
d) ustawy o samorządzie gminnym,
2) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ochrona środowiska,
3) preferowane minimum roczne doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w administracji samorządowej,
4) wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, terminowość, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
5) dobra umiejętność obsługi komputera.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) realizowanie zadań Gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
2) realizowanie zadań Gminy wynikających z ustawy o ochronie zwierząt, w tym opracowanie "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganiu bezdomności zwierząt",
3) realizowanie zadań Gminy z zakresu gospodarki wodnej, w tym ochrona przed powodzią i suszą,
4) prowadzenie spraw z zakresu prawa łowieckiego, w tym opiniowanie planów łowieckich,
5) wydawanie decyzji zezwalających na prowadzenie hodowli lub utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną,
6) współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie profilaktyki zwierząt,
7) udostępnianie informacji o środowisku,
8) przygotowywanie odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje Radnych, Komisji Rady Miejskiej oraz osób fizycznych i prawnych,
9) prowadzenie spraw związanych z gminnymi komisjami ds. szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpią szkody spowodowane przez klęski żywiołowe.
4. Wymagane dokumenty:
1) podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
5) kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu pracy na stanowisku objętym naborem lub ma wpływ na ocenę doświadczenia zawodowego, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.,
6) oświadczenie o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
d) stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
8) podpisany własnoręcznie obowiązek informacyjny RODO dla kandydata do pracy w Urzędzie Miejskim w Skoczowie,
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza korzystać z uprawnienia na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
10) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miejski w Skoczowie - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miejski w Skoczowie przez okres najbliższych 12 miesięcy.
Uwaga: Kandydat zakwalifikowany do rozmowy powinien posiadać przy sobie do wglądu oryginały dokumentów, o których mowa w punktach 4 i 5.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W Urzędzie Miejskim w Skoczowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był niższy niż 6%.
6. Informacja o warunkach zatrudnienia:
1) miejsce pracy – Skoczów, Rynek 3,
2) stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze w budynku z windą,
3) praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę i urządzeniach biurowych,
4) praca związana z wyjazdami w teren,
5) praca na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony), pełny etat.
W przypadku osób, o których mowa w art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, w trakcie trwania umowy na czas określony zawartej na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy osoby te są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.17.2022” w terminie do dnia 4 listopada 2022 r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 lub wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.
2) Oferty niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Jeżeli z uwagi na sytuację losową (np. kwarantanna, izolacja, choroba) dostarczenie dokumentów w wersji papierowej jest niemożliwe, to wymagane dokumenty (skany w formacie PDF) można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej w godzinach pracy Urzędu (ePuap, e-mail: paulina.gaszczyk@um.skoczow.pl).
4) Druki: oświadczeń, zgody na przetwarzanie danych osobowych, kwestionariusz osobowy kandydata oraz obowiązek informacyjny RODO są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
5) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 033 853 38 54 w. 110.
8. Informacje dodatkowe:
1) Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana kandydatom dnia 8 listopada 2022 r. w godzinach pracy urzędu pod nr telefonu 033 853 38 54 w. 110.
2) Informacja o ostatecznym wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
3) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W okresie tym ww. osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru, a po upływie tego terminu ulegną zniszczeniu.
4) Zastrzega się, że Burmistrz Miasta Skoczowa może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wybrania kandydata.