Informujemy, że Urząd Miejski w Skoczowie wznowił bezpośrednią obsługę stron w zakresie zadań o charakterze publicznym, niezbędnych do zapewnienia pomocy mieszkańcom.
W urzędzie miejskim można załatwiać sprawy dotyczące:
• stanu cywilnego w zakresie: rejestracji urodzeń, rejestracji zgonów, przyjmowania zapewnień o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa, przyjmowania oświadczeń o powrocie do nazwiska po rozwodzie oraz przyjmowania wniosków o zmianę imienia lub nazwiska w trybie decyzji administracyjnej
• ewidencji ludności i dowodów osobistych po telefonicznym umówieniu wizyty pod numerem: 33 853 38 54. Wykaz telefonów kontaktowych do pracowników znajduje się tutaj.
• świadczenia usług komunalnych
• administracji architektoniczno-budowlanej
• ochrony środowiska w zakresie: wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, wydawania decyzji zezwalających na usuwanie drzew lub krzewów
Apelujemy, by do urzędu miejskiego przychodzić wyłącznie w sprawach pilnych, które wymagają osobistego stawiennictwa.
Sugerujemy również, by przed przyjściem do urzędu miejskiego umówić wizytę telefonicznie, co pozwoli na uniknięcie kolejek i sprawniejszą obsługę.
Przyjmowanie interesantów odbywa się na parterze budynku przez przywołanego pracownika właściwego wydziału.
Bezpośrednia obsługa mieszkańców odbywa się z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych środków bezpieczeństwa. Obowiązuje nakaz noszenia maseczek ochronnych i zachowania dwumetrowego dystansu między osobami.