OGŁOSZENIE NR SKD.2110.5.2024 BURMISTRZA MIASTA SKOCZOWA
z dnia 8 października 2024 r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/ inspektora (1 etat) w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów
1. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie i staż pracy:
a) na stanowisko podinspektora:
- wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany,
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,
b) na stanowisko inspektora:
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,
- wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy;
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1) preferowane wykształcenie: gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami i pokrewne,
2) preferowane minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach samorządu terytorialnego,
3) znajomość:
a) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz wydane na jej podstawie rozporządzenia,
b) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz wydane na jej podstawie rozporządzenia,
c) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
e) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
6) predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja własnej pracy, dążenie do rozwoju zawodowego – udział w szkoleniach,
7) umiejętności: dobra znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel, znajomość programów QGIS/EWMAPA/C-GEO będzie dodatkowym atutem (zatrudniający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia znajomości jednego z programów),
8) znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
9) znajomość topografii Gminy Skoczów będzie dodatkowym atutem.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) czynny udział w procesie opracowywania planu ogólnego gminy i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym nadzór i współpraca z pracowniami urbanistycznymi
opracowującymi projekty planów pod kątem terminowości i kompletności przekazywanych materiałów,
2) prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków,
3) prowadzenie rejestru pozwoleń na budowę,
4) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie podziałów nieruchomości,
5) wydawanie wypisów i wyrysów ze studium/planu ogólnego/planów miejscowych.
4. Wymagane dokumenty:
1) podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
2) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
5) kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu pracy, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.,
6) oświadczenie o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
8) podpisany własnoręcznie obowiązek informacyjny RODO dla kandydata do pracy w Urzędzie Miejskim w Skoczowie,
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza korzystać z uprawnienia na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga: Kandydat zakwalifikowany do rozmowy powinien posiadać przy sobie do wglądu oryginały dokumentów, o których mowa w punktach 4 i 5.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
- W Urzędzie Miejskim w Skoczowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był niższy niż 6%.
6. Informacja o warunkach zatrudnienia:
1) miejsce pracy – Skoczów, Rynek 1,
2) stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze w budynku bez windy,
3) praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę i urządzeniach biurowych,
4) praca związana z wyjazdami w teren (sporadycznie),
5) praca na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony), pełny etat.,
6) przewidywana data zatrudnienia: grudzień 2024 r.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/
inspektor w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego – SKD.2110.5.2024” w terminie do dnia 23 października 2024 r. w godzinach pracy Urzędu lub wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.
2) Oferty niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Druki: oświadczeń, zgody na przetwarzanie danych osobowych, kwestionariusz osobowy kandydata oraz obowiązek informacyjny RODO są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
5) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 033 853 38 54 w. 110.
8. Informacje dodatkowe:
1) Procedura naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Skoczowie jest dwuetapowa. W pierwszym etapie ocenie, pod kątem spełnienia przez kandydata wymagań niezbędnych oraz dodatkowych, podlegają dokumenty złożone przez kandydatów. Drugim etapem jest rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzian praktycznej znajomości jednego z programów wskazanych w ogłoszeniu o naborze w wymaganiach dodatkowych.
2) Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana kandydatom dnia 25 października 2024 r. w godzinach od 7:00 do 14:00 pod nr telefonu 033 853 38 54 w. 110.
3) Informacja o ostatecznym wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
4) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W okresie tym ww. osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru, a po upływie tego terminu ulegną zniszczeniu.
5) W związku z rozpoczęciem procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/ inspektora (1 etat) w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Skoczowie informuję, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzona zarządzeniem Nr 0050.173.2024 Burmistrza Miasta Skoczowa z dnia 3 września 2024 r. jest dostępna na stronie www.bip.skoczow.pl
6) Zastrzega się, że Burmistrz Miasta Skoczowa może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wybrania kandydata.
Burmistrz Miasta Skoczowa
Rajmund Dedio