W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, w okresie od 25 marca 2020 r. do odwołania ogranicza się wykonywanie zadań przez Urząd Miejski w Skoczowie.
Sprawy załatwiane w Urzędzie Miejskim w Skoczowie osobiście przez interesantów mogą dotyczyć tylko spraw w zakresie rejestracji zgonu oraz wydawania dowodów osobistych oraz w innych nadzwyczajnych sytuacjach.
Ogranicza się wstęp do pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Skoczowie dla interesantów.
Dokumenty należy składać poprzez środki komunikacji elektronicznej, ewentualnie w formie papierowej do specjalnej skrzynki na korespondencję w tymczasowym punkcie podawczym, znajdującym się w holu głównym budynku Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, po wcześniejszym umówieniu wizyty.
Kasa Urzędu Miejskiego w Skoczowie jest nieczynna dla interesantów.
Pracownicy urzędu są do Państwa zdalnej dyspozycji. Prosimy o załatwianie spraw mailowo – e-mail: um@um.skoczow.pl, telefonicznie pod nr tel. 33 853 38 54 (wykaz numerów kontaktowych do pracowników znajduje się tutaj) lub za pomocą platformy ePUAP.
Pełna treść zarządzenia w załączniku poniżej.