Burmistrz Miasta Skoczowa poszukuje kandydata do pracy na stanowisko podinspektora w Wydziale Promocji (umowa o pracę na czas określony – zastępstwa nieobecnego pracownika).
- Wymagania niezbędne:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (staż pracy nie wymagany)
5. nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra umiejętność tworzenia i redagowania tekstów, w tym tworzenia informacji prasowych,
- bardzo dobra umiejętność redagowania treści w mediach społecznościowych,
- wiedza na temat Gminy Skoczów w zakresie znajomości: historii, zabytków, kultury, oferty turystycznej,
- pozwalająca na biegłą obsługę Punktu Informacji Turystycznej i promowanie Gminy Skoczów,
- umiejętność tworzenia prostych projektów graficznych pod media społecznościowe,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
- znajomość obsługi kasy fiskalnej,
- dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu,
- kreatywność, pomysłowość, umiejętność wychodzenia z inicjatywą, zaangażowanie
w powierzone obowiązki, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, - preferowane wykształcenie o kierunku: marketing i promocja, dziennikarstwo, filologia polska, grafika komputerowa, fotografika, turystyka, kulturoznawstwo, public relations lub doświadczenie w tym zakresie,
- obsługa prostego edytora graficznego (Canva).
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. opracowywanie i redagowanie publikacji wraz z materiałami fotograficznymi i grafikami do publikacji w informatorze „Wieści Skoczowskie”, na stronie internetowej Gminy i w mediach społecznościowych,
2. obsługa medialna obchodów rocznic miejskich i narodowych, poszczególnych wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych, sportowych oraz innych imprez promujących Gminę,
3.przygotowywanie i upowszechnianie wydawnictw promujących Skoczów, wydawnictw okolicznościowych, materiałów promocyjnych, gadżetów, wydawnictw o charakterze informacyjnym,
4. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy, instytucjami i organizacjami pozarządowymi, grupami działania w obszarze dotyczącym promocji Gminy i działań Urzędu,
5. obsługa Punktu Informacji Turystycznej wchodzącego w skład Śląskiego Systemu Informacji Turystycznej, w tym dystrybucja materiałów informacyjnych, promocyjnych oraz obsługa kasy fiskalnej, raportowanie, wpłaty do banku utargów ze sprzedaży,
6. prowadzenie w roli konferansjera wydarzeń organizowanych przez Urząd Miejski w Skoczowie.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręcznie życiorys (CV) wraz z danymi do kontaktu (nr telefonu lub adres e-mail),
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
- kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie
o trwającym zatrudnieniu itp., - oświadczenie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
- stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
- obowiązek informacyjny RODO dla kandydata do pracy w Urzędzie Miejskim
w Skoczowie.
- kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie
- Warunki zatrudnienia
Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu na czas określony (zastępstwo pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 21 września 2022 r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 lub wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.15.2022”.
- Jeżeli z uwagi na sytuację losową (np. kwarantanna, izolacja, choroba) dostarczenie dokumentów w wersji papierowej jest niemożliwe, to wymagane dokumenty (skany w formacie PDF) można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePuap, e-mail: paulina.gaszczyk@um.skoczow.pl)
- Po analizie złożonych ofert skontaktujemy się z wybranymi kandydatami telefonicznie lub mailowo.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 33 8280110.
Zatrudnienie osoby na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022, poz. 530 ), nie wymaga przeprowadzenia naboru, o którym mowa w przepisach ustawy o pracownikach samorządowych.