Burmistrz Miasta Skoczowa poszukuje kandydata do pracy na stanowisko urzędnicze w Biurze Zamówień Publicznych (umowa o pracę na czas określony – zastępstwa nieobecnego pracownika)
I. Wymagania niezbędne:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie :
- średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,
- wyższe, staż pracy nie wymagany,
5. nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,
- preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym, w tym na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,
- umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego,
- dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office),
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, odporność na stres, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres wykonywanych zadań:
Prowadzenie całości spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, w tym w szczególności:
- przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- udział w pracach i obsługa komisji przetargowej w tym badanie i ocena ofert,
- prowadzenie stosownych rejestrów oraz przygotowywanie informacji i sprawozdań przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych,
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w tym z radcą prawnym w zakresie tworzonej dokumentacji przetargowej oraz prowadzonych spraw o udzielenie zamówień publicznych,
- weryfikacja projektów umów z wykonawcami i innych dokumentów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz najlepiej pojmowanego interesu Gminy.
IV. Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręcznie życiorys (CV) wraz z danymi do kontaktu (nr telefonu lub adres e-mail),
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
- kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.,
- oświadczenie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
- stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
- obowiązek informacyjny RODO dla kandydata do pracy w Urzędzie Miejskim
w Skoczowie.
V. Warunki zatrudnienia
Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu na czas określony (zastępstwo pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 19 sierpnia 2022 r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 lub wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.13.2022”.
- Jeżeli z uwagi na sytuację losową (np. kwarantanna, izolacja, choroba) dostarczenie
dokumentów w wersji papierowej jest niemożliwe, to wymagane dokumenty (skany w formacie PDF) można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePuap, e-mail: paulina.gaszczyk@um.skoczow.pl) - Po analizie złożonych ofert skontaktujemy się z wybranymi kandydatami telefonicznie lub mailowo.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 33 8280110
Zatrudnienie osoby na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 530), nie wymaga przeprowadzenia naboru, o którym mowa
w przepisach ustawy o pracownikach samorządowych.