Zgodnie z wymogiem ustawowym w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skoczów zamieszczona została informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, w roku 2023.
Właściciele nieruchomości położonych na terenie gminy Skoczów, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, mają obowiązek do 2 sierpnia 2022 r. złożyć stosowne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu gminnego odbioru odpadów komunalnych. Do złożonego oświadczenia właściciel nieruchomości dołącza wypełnioną deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wskazuje podmiot, z którym zawarł umowę na 2023 r. oraz przedkłada kopię tej umowy."
Złożenie ww. dokumentów nie dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą, którzy chcą pozostać w systemie gminnym.
W załączniku poniżej dostępna jest pełna informacja.