Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
radcy prawnego w Biurze Radców Prawnych Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
Wymagane dokumenty (do pobrania poniżej) należy złożyć w terminie do 2 maja 2022 r.
Zakres zadań:
Kompleksowa obsługa prawna urzędu miejskiego, rady miejskiej, gminnych jednostek organizacyjnych, w tym:
a) opiniowanie projektów aktów normatywnych, pism,
b) weryfikowanie treści zobowiązań gminy Skoczów pod kątem zabezpieczenia
interesów gminy,
c) udzielanie opinii prawnych, porad prawnych,
d) udział w spotkaniach wewnętrznych lub z udziałem podmiotów zewnętrznych
(negocjacje, spory, zespoły robocze),
e) monitorowanie zmian stanu prawnego i przekazywanie istotnych informacji w tym zakresie lub realizowanie szkoleń dla pracowników, inicjowanie i monitorowanie sposobu realizacji wdrożeń w tym zakresie,
f) reprezentowanie gminy w postępowaniach lub sporach na każdym etapie
postępowania,
g) udział w sesjach rady miejskiej w przypadku zaistnienia takiej potrzeby,
h) udział w komisjach rady miejskiej w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.
Wamagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie: wyższe prawnicze,
5. uprawnienia radcy prawnego - wpis na listę radców prawnych,
6. nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1. preferowane doświadczenie w zakresie:
a) prawa zamówień publicznych – w szczególności opracowywania umów o roboty budowlane, prowadzenia sporów sądowych w tym zakresie,
b) stosowania zasad techniki prawodawczej (w tym w zakresie nadzorowanym przez Wojewodę lub RIO),
c) pozostałego zakresu obsługi jednostek samorządu terytorialnego lub samorządowych jednostek organizacyjnych,
2. terminowość, otwartość na rozwój zawodowy w zakresie problematyki samorządu terytorialnego,
3. sprawność obsługi komputera – w szczególności w zakresie systemów informacji prawnej, systemu zarządzania kancelarią,
4. wysoka kultura osobista, systematyczność, komunikatywność,
5. preferowana dyspozycyjność w Urzędzie Miejskim 5 dni w tygodniu w pełnym wymiarze etatowym. Minimalna oczekiwana dyspozycyjność w Urzędzie Miejskim nie mniejsza niż 16 godzin tygodniowo w minimum 2 dniach tygodniowo - z perspektywą zwiększenia dyspozycyjności.