Od 8 lutego 2022 r. zmieniają się zasady obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Skoczowie, w związku z obowiązującym na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii oraz nowelizacją rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r.
Jakie zmiany zostały wprowadzone w Urzędzie Miejskim w Skoczowie?
Obsługa interesantów odbywać się będzie za pomocą komunikacji elektronicznej lub telefonicznie. Bezpośrednia obsługa w siedzibie urzędu zostaje ograniczona do spraw pilnych z zakresu:
- stanu cywilnego: rejestracji urodzeń, rejestracji zgonów;
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- składania wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
Obsługa możliwa będzie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu (numery telefonów).
Czynna jest kasa urzędu miejskiego:
- od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 - 14.30,
- w piątki w godz. 7.30-14.00.
Dokumenty można składać:
- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Rynek 1, 43-430 Skoczów;
- poprzez środki komunikacji elektronicznej (ePuap, e-mail: um@um.skoczow.pl);
- do wrzutni na korespondencję, umieszczonej na drzwiach wejściowych do Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów.
Na wniosek interesanta potwierdzenie złożenia dokumentu w formie pisemnej zostanie wysłane drogą mailową na wskazany adres e-mail.