BURMISTRZ MIASTA SKOCZOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY: inspektor w Wydziale Promocji Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów Wydział Promocji, Skoczów, Rynek 18
Wszelkie niezbędne dokumenty znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skoczów.
I. Wymagania niezbędne ( wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę lub wyksztalcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,
5. nieposzlakowana opinia,
II. Wymagania dodatkowe( pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1. preferowane wykształcenie wyższe,
2. preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym,
3. wiedza o Gminie Skoczów – w szczególności znajomość historii, zabytków, kultury, oferty turystycznej oraz znajomość geograficzna gminy pozwalająca na biegłą obsługę Punktu Informacji Turystycznej,
4. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych,
5. znajomość Statutu Gminy Skoczów oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Skoczowie,
6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
7. umiejętność redagowania treści w mediach społecznościowych i w prasie,
8. umiejętność tworzenia prostych projektów graficznych pod media społecznościowe,
9. znajomość obsługi kasy fiskalnej,
10. umiejętność pracy w zespole,
11. dobra organizacja i planowanie pracy,
12. dyspozycyjność,
13. kreatywność,
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. planowanie i prowadzenie działań promocyjnych, kampanii reklamowych i informacyjnych w zakresie promocji gminy, działań Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych.
2. zapewnienie obsługi medialnej obchodów rocznic miejskich i narodowych poszczególnych wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych, sportowych oraz innych imprez promujących gminę.
3. opracowywanie i realizacja polityki informacyjnej gminy, Załącznik do zarządzenia Nr 0050.97.2021 Burmistrza Miasta Skoczowa z dnia 19 maja 2021 r. 4. przygotowywanie i upowszechnianie wydawnictw promujących Skoczów, wydawnictw okolicznościowych, materiałów promocyjnych, gadżetów, wydawnictw o charakterze informacyjnym, promocyjnym i turystycznym gminy, w tym redakcja artykułów do „Wieści Skoczowskich” oraz na stronę internetową www.skoczow.pl i media społecznościowe.
5. obsługa Punktu Informacji Turystycznej wchodzącego w skład Śląskiego Systemu Informacji Turystycznej”, w tym prowadzenie odpłatnej i nieodpłatnej dystrybucji materiałów informacyjnych, promocyjnych oraz obsługa kasy fiskalnej, raportowanie, wpłaty do banku utargów ze sprzedaży.
6. nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów oraz współpracy z jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami i organizacjami pozarządowymi, grupami działania w obszarze dotyczącym promocji gminy i działań Urzędu, bieżącej wymiany informacji celem promocji działalności kulturalnej, oświatowej, edukacyjnej, sportowej w zakresie wzmacniania wizerunku gminy.
7. przygotowanie projektów umów, zleceń i uchwał.
8. prowadzenie w roli konferansjera wydarzeń organizowanych przez Urząd Miejski w Skoczowie, na polecenie przełożonych.
IV. Wymagane dokumenty:
1. podpisany własnoręcznie życiorys zawodowy (CV),
2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
5. kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.,
6. oświadczenie o:
a. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
d. stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza korzystać z uprawnienia na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
9. portfolio potwierdzające umiejętność tworzenia projektów graficznych i treści o charakterze informacyjno-promocyjnych – mile widziane.
UWAGA: Kandydat zakwalifikowany do rozmowy powinien posiadać przy sobie do wglądu oryginały dokumentów, o których mowa w punktach 4,5
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych. W Urzędzie Miejskim w Skoczowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych w kwietniu br. był niższy niż 6%.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. miejsce pracy – Skoczów, Rynek 18
2. stanowisko pracy na parterze,
3. sporadyczna praca w terenie,
4. praca przy sprzęcie komputerowym i urządzeniach biurowych,
5. praca na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony), pełny etat.
6. w przypadku osób, o których mowa w art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, w trakcie trwania umowy na czas określony zawartej na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy osoby te są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów.
1. Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31 maja 2021 r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 lub wysłać pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.10.2021” ze wskazaniem na kopercie imienia i nazwiska nadawcy.
2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania).
3. Jeżeli z uwagi na sytuację losową (np. kwarantanna, izolacja, choroba) dostarczenie dokumentów w wersji papierowej jest niemożliwe, to wymagane dokumenty (skany w formacie PDF) można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePuap, email: um@um.skoczow.pl).
4. Druki: oświadczeń, zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz obowiązku informacyjnego RODO są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33 8280110.
VIII. Informacje dodatkowe.
1. Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana kandydatom dnia 4 czerwca 2021 r. w godzinach pracy urzędu pod nr telefonu 033 853 38 54 w.110.
2. Informacja o ostatecznym wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
3. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia
4. Zastrzega się, że Burmistrz Miasta Skoczowa może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wybrania kandydata.