BURMISTRZ MIASTA SKOCZOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w Biurze Zamówień Publicznych, Rynek 3
Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów,
Stanowisko: inspektor z możliwością objęcia stanowiska kierownika biura (1 etat)
Wszystkie dokumenty do pobrania znajdują się Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Skoczów.
I. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę lub wyksztalcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,
5. nieposzlakowana opinia,
II. Wymagania dodatkowe( pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1. preferowane wykształcenie o kierunku: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
2. znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
3. preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym, w tym na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi, 4. umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego,
5. dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office),
6. dobra organizacja i planowanie pracy,
7. umiejętność pracy w zespole,
8. odporność na stres,
9. odpowiedzialność,
10. samodzielność,
11. dyspozycyjność,
12. sumienność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w tym planowanie, terminowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań.
2. opracowanie rocznego planu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w oparciu o wstępne plany opracowane przez wydziały Urzędu i komórki organizacyjne,
3. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w tym z radcą prawnym w zakresie
4. weryfikacja projektów umów z wykonawcami i innych dokumentów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz najlepiej pojmowanego interesu Gminy,
5. prowadzenie rejestru udzielanych zamówień publicznych,
6. udział w pracach i obsługa komisji przetargowej w tym badanie i ocena ofert, 7. wdrażanie przepisów o zamówieniach publicznych w Urzędzie, okresowe szkolenie pracowników Urzędu w tym zakresie,
8. udzielanie pomocy na rzecz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie organizowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
9. przygotowywanie informacji i sprawozdań dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych,
10. opracowywanie sprawozdań dla potrzeb organów Gminy i instytucji zewnętrznych,
11. udział w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą,
12. udział w postępowaniu skargowym przed sądem.
IV. Wymagane dokumenty:
1. podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
5. kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.,
6. oświadczenie o: a. posiadaniu obywatelstwa polskiego, b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, c. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe, d. stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza korzystać z uprawnienia na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, UWAGA: Kandydat zakwalifikowany do rozmowy powinien posiadać przy sobie do wglądu oryginały dokumentów, o których mowa w punktach 4,5
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych. W Urzędzie Miejskim w Skoczowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych w kwietniu br. był niższy niż 6%. VI. Informacja o warunkach prac