Urząd Miejski w Skoczowie ogłasza nabór na stażystę w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obronnych.
Wymagania:
- wykształcenie średnie,
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych (pakiet Microsoft Office),
- komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, zaangażowanie w powierzone obowiązki, dobra organizacja pracy, terminowość w realizacji powierzonych zadań, skrupulatność, dyskrecja, umiejętność logicznego myślenia.
Osoby zainteresowane stażem muszą być zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie jako bezrobotne.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Oferty (CV i list motywacyjny) wraz z klauzulą informacyjną należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stażystę” w terminie do 27 lutego 2025 r. do godz. 17:00
w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, biuro nr 2 na parterze lub wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Przewidywany termin odbywania stażu: od 12.03.2025 r. do 11.09.2025 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 033 853 38 54 w. 110.