Bezpośrednia obsługa prowadzona będzie w Ratuszu (Rynek 1) w zakresie:
- rejestracji urodzeń, rejestracji zgonów,
- ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- gospodarki odpadami komunalnymi,
- spraw związanych z Programem "Czyste Powietrze",
- rozliczania dofinansowania na wymianę źródeł ciepła,
Obsługa możliwa będzie jedynie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
W pozostałym zakresie spraw pomieszczenia Urzędu Miejskiego nie będą dostępne dla interesantów.
Kasa Urzędu Miejskiego w Skoczowie jest nieczynna dla interesantów.
W czasie obowiązywania ograniczenia dokumenty należy doręczać za pośrednictwem operatora pocztowego, przez środki komunikacji elektronicznej (ePuap, e-mail: um@um.skoczow.pl) lub do wrzutni na korespondencję, umieszczonej na drzwiach wejściowych do Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów. Na wniosek interesanta potwierdzenie złożenia dokumentu w formie pisemnej zostanie wysłane drogą mailową na wskazany przez interesanta adres e-mail.