BURMISTRZ MIASTA SKOCZOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektor/inspektor (1 etat) w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, Wydział Inwestycji i Rozwoju, Skoczów, ul. Mickiewicza 14.
Pełna dokumentacja dotycząca naboru została zamieszczona pod linkiem w BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie – wystarczy kliknąć tutaj.
I. Wymagania niezbędne ( wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. wykształcenie i staż pracy na podstawie umowy o pracę: a. na stanowisko inspektora wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, wyksztalcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy, b. na stanowisko podinspektora: wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany, wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,
5. nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1. preferowane wykształcenie o kierunku: budownictwo,
2. preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym lub na stanowiskach związanych z koordynacją robót budowlanych i remontów,
3. preferowane posiadanie uprawnień budowlanych,
4. znajomość ustaw: Prawo budowlane, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
5. znajomość Statutu Gminy Skoczów oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Skoczowie,
6. dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, program do kosztorysowania np. Norma),
7. nieprowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywanych obowiązków na stanowisku pracy,
8. dobra organizacja pracy,
9. odpowiedzialność,
10. samodzielność,
11. prawo jazdy kat. B
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie spraw w zakresie realizacji inwestycji i remontów realizowanych przez Urząd Miejski w Skoczowie;
2. działania przygotowawcze do rozpoczęcia budowy, a w fazie realizacji kontrola przebiegu robót, odbiór robót, kompletowanie dokumentacji odbiorczej i dokumentów związanych z użytkowaniem i przekazywaniem na stan środków trwałych;
3. kontrola i rozliczenia inwestycji w trakcie ich realizacji i po ich zakończeniu;
4. opracowywanie projektów budowlanych dla zadań inwestycyjnych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę;
5. sporządzanie i weryfikacja kosztorysów inwestorskich;
6. udział w procesie udzielania zamówień publicznych, w szczególności przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, formułowaniu warunków udziału wykonawców, praca w komisjach przetargowych, udział w konstruowaniu treści umów i zleceń z wykonawcami na roboty budowlane, usługi i dostawy.
7. pełnienie zastępstwa w razie nieobecności innego pracownika wskazanego przez kierownika komórki.
IV. Wymagane dokumenty:
1. podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
5. kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.,
6. oświadczenie o: a. posiadaniu obywatelstwa polskiego, b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, c. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe, d. stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
8. obowiązek informacyjny RODO dla kandydata do pracy w Urzędzie Miejskim w Skoczowie.
9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza korzystać z uprawnienia na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
UWAGA: Kandydat zakwalifikowany do rozmowy powinien posiadać przy sobie do wglądu oryginały dokumentów, o których mowa w punktach 4,5
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W Urzędzie Miejskim w Skoczowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych w styczniu br. był niższy niż 6%. VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku aktualne miejsce pracy – Skoczów, ul. Mickiewicza 14 (w najbliższych miesiącach planowane jest przeniesienie wydziału - Skoczów, Rynek 3 ),
2. aktualnie stanowisko pracy znajduje się na I piętrze, brak możliwości korzystania z windy, po przeniesieniu na Rynek 3 - II piętro, winda, 3. praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę i urządzeniach biurowych,
4. praca w terenie,
5. praca na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony), pełny etat. W przypadku osób, o których mowa w art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, w trakcie trwania umowy na czas określony zawartej na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy osoby te są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów.
1. Wymagane dokumenty należy złożyć poprzez wrzutnię na korespondencję, umieszczoną na drzwiach wejściowych do Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 albo wysłać pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.9.2021” ze wskazaniem na kopercie imienia i nazwiska - w terminie do dnia 15 kwietnia 2021 r.
2. Jeżeli z uwagi na sytuację losową (np. kwarantanna, izolacja, choroba) dostarczenie dokumentów w wersji papierowej jest niemożliwe, to wymagane dokumenty (skany w formacie PDF) można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePuap, e-mail: um@um.skoczow.pl).
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania).
4. Druki: oświadczeń, zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz obowiązku informacyjnego RODO są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33 8280110.
VIII. Informacje dodatkowe.
1. Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana kandydatom dnia 19 kwietnia 2021 r. w godzinach pracy urzędu pod nr telefonu 33 8280110
2. Informacja o ostatecznym wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
3. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym ww. osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru, a po upływie tego terminu ulegną zniszczeniu.
4. Zastrzega się, że Burmistrz Miasta Skoczowa może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wybrania kandydata.