Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2021-11-08 09:53:24 | Stanowisko ds. kadr | Publikacja | drychly |
2021-11-08 09:53:22 | Stanowisko ds. kadr | Zapis tymczasowy
Treść (PL): ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów
pok.: nr 23, II piętro tel.: (+48) 33 853 38-54 wew. 110 Do zakresu działania Stanowiska ds. kadr należy: 1) Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 2) Przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w tym przygotowywanie dokumentacji w zakresie organizacji i przeprowadzania tych naborów, 3) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych i prowadzenie stosownych ewidencji, 4) Prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, przebiegu pracy, rent i emerytur, jubileuszy oraz odznaczeń, 5) Prowadzenie dokumentacji w zakresie nagród oraz awansów pracowników, 6) Przygotowywanie zakresów czynności dla naczelników i kierowników komórek organizacyjnych, 7) Prowadzenie spraw osobowych pracowników z zakresu dyscypliny pracy oraz dyscyplinarnym, 8) Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz monitorowanie dyscypliny pracy, 9) Organizowanie i monitorowanie terminów lekarskich badań wstępnych, kontrolnych i okresowych pracowników, 10) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z zakresu zatrudnienia, 11) Monitorowanie stanu zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń, 12) Prowadzenie rejestru umów zlecenia i umów o dzieło, 13) Monitorowanie aktualności zakresów obowiązków, upoważnień i pełnomocnictw, 14) Organizowanie prac związanych z dokonywaniem ocen okresowych pracowników 15) Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą dla osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 16) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników, 17) Koordynowanie organizacji praktyk szkolnych i studenckich oraz staży, 18) Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w Cieszynie, 19) Współdziałanie z ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, 20) Opracowywanie projektów wewnętrznych regulaminów dotyczących spraw pracowniczych oraz ich aktualizacja, 21) Przygotowywanie danych do planu finansowego w zakresie wydatków a w szczególności: szkoleń, badań pracowników, nagród jubileuszowych, dofinansowania okularów, wypłat ekwiwalentu za odzież ochronną oraz za pranie. |
drychly |
2021-11-08 09:53:14 | Stanowisko ds. kadr | Zapis tymczasowy
Treść (PL): ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów
pok.: Nr 23, II piętro tel.: (+48) 33 853 38-54 wew. 110 Do zakresu działania Stanowiska ds. kadr należy: 1) Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 2) Przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w tym przygotowywanie dokumentacji w zakresie organizacji i przeprowadzania tych naborów, 3) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych i prowadzenie stosownych ewidencji, 4) Prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, przebiegu pracy, rent i emerytur, jubileuszy oraz odznaczeń, 5) Prowadzenie dokumentacji w zakresie nagród oraz awansów pracowników, 6) Przygotowywanie zakresów czynności dla naczelników i kierowników komórek organizacyjnych, 7) Prowadzenie spraw osobowych pracowników z zakresu dyscypliny pracy oraz dyscyplinarnym, 8) Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz monitorowanie dyscypliny pracy, 9) Organizowanie i monitorowanie terminów lekarskich badań wstępnych, kontrolnych i okresowych pracowników, 10) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z zakresu zatrudnienia, 11) Monitorowanie stanu zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń, 12) Prowadzenie rejestru umów zlecenia i umów o dzieło, 13) Monitorowanie aktualności zakresów obowiązków, upoważnień i pełnomocnictw, 14) Organizowanie prac związanych z dokonywaniem ocen okresowych pracowników 15) Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą dla osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 16) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników, 17) Koordynowanie organizacji praktyk szkolnych i studenckich oraz staży, 18) Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w Cieszynie, 19) Współdziałanie z ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, 20) Opracowywanie projektów wewnętrznych regulaminów dotyczących spraw pracowniczych oraz ich aktualizacja, 21) Przygotowywanie danych do planu finansowego w zakresie wydatków a w szczególności: szkoleń, badań pracowników, nagród jubileuszowych, dofinansowania okularów, wypłat ekwiwalentu za odzież ochronną oraz za pranie. |
drychly |
2021-11-08 09:51:37 | Stanowisko ds. kadr | Publikacja | drychly |
2021-11-08 09:50:32 | Stanowisko ds. kadr | Zapis tymczasowy
Treść (PL): ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów
pok.: Nr 23, II piętro
tel.: (+48) 33 853 38-54 wew. 110
Do zakresu działania Stanowiska ds. kadr należy: 1) Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 2) Przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w tym przygotowywanie dokumentacji w zakresie organizacji i przeprowadzania tych naborów, 3) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych i prowadzenie stosownych ewidencji, 4) Prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, przebiegu pracy, rent i emerytur, jubileuszy oraz odznaczeń, 5) Prowadzenie dokumentacji w zakresie nagród oraz awansów pracowników, 6) Przygotowywanie zakresów czynności dla naczelników i kierowników komórek organizacyjnych, 7) Prowadzenie spraw osobowych pracowników z zakresu dyscypliny pracy oraz dyscyplinarnym, 8) Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz monitorowanie dyscypliny pracy, 9) Organizowanie i monitorowanie terminów lekarskich badań wstępnych, kontrolnych i okresowych pracowników, 10) Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z zakresu zatrudnienia, 11) Monitorowanie stanu zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń, 12) Prowadzenie rejestru umów zlecenia i umów o dzieło, 13) Monitorowanie aktualności zakresów obowiązków, upoważnień i pełnomocnictw, 14) Organizowanie prac związanych z dokonywaniem ocen okresowych pracowników 15) Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą dla osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 16) Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników, 17) Koordynowanie organizacji praktyk szkolnych i studenckich oraz staży, 18) Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w Cieszynie, 19) Współdziałanie z ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, 20) Opracowywanie projektów wewnętrznych regulaminów dotyczących spraw pracowniczych oraz ich aktualizacja, 21) Przygotowywanie danych do planu finansowego w zakresie wydatków a w szczególności: szkoleń, badań pracowników, nagród jubileuszowych, dofinansowania okularów, wypłat ekwiwalentu za odzież ochronną oraz za pranie. |
drychly |
2021-02-05 10:44:48 | Stanowisko ds. kadr | Publikacja | Jan Stebel |
Historia zmian strony - Stanowisko ds. kadr